Zaterdag 4 juni, rustdag in Voss

4 juni 2022 - Vossevangen, Noorwegen

Bij Noorwegen in centrum hebben we lekker ijsje gehad en daar waren schattig  baby’s schaapjes gezien we hebben samen boodschappen gedaan en ik heb leuk filmpje gemaakt met veel huisjes hoge bergen

Hallo allemaal, Sanne wilde ook graag een stukje schrijven dus zie hierboven! Vandaag dus echt een reis/ rustdag gehouden en alleen naar het centrum van Voss gereden! Eerst wat langer uitgeslapen en op ons gemak ontbeten, gedoucht en even heerlijk op het balkon van ons chalet gezeten en genoten van het geweldige uitzicht! Het was prachtig weer en in de ochtend hebben we hier de zon! Rond het middaguur naar het centrum van Voss gereden, het was er gezellig druk en er was een wielerronde met leuke muziek dus al met al erg levendig allemaal! Het centrum stelt weinig voor dus daar ben je zo doorheen. Omdat we wisten dat er een kabelbaan was zijn we daar naartoe gelopen want dat leek ons wel leuk maar toen we de prijs zagen voor een retourtje ( 45 euro p.p.) vonden we het toch niet meer zo leuk dus maar even langs het meer gewandeld dat er schitterend uitzag met de zon die heerlijk scheen vandaag! Weer terug gelopen naar het centrum waar we de heenweg een heerlijke ijssalon gezien hadden en lekker buiten op terrasje een ijsje gegeten, 2 bolletjes voor 5 euro, maar wel flinke bollen en het ijsje was heerlijk dus toch de moeite waard! Natuurlijk nog even langs de supermarkt en weer inkopen gedaan voor 2 dagen zodat we morgen na een lange autotocht niet meer hoeven te shoppen! Nog even buiten op het balkon gezeten maar omdat de zon dan weg is wordt het toch frisjes! Thieu en Sanne zijn een film gaan kijken en ik natuurlijk weer in mijn e-reader, inmiddels aan mijn derde boek maar we zijn ook al een hele week onderweg! De dagen vliegen voorbij! Morgen gaan we naar het plaatsje Olden, hier zijn we 4 jaar geleden ook geweest dus benieuwd of we hetzelfde huisje hebben!?  De route hier naartoe is geweldig mooi maar ook 225 km ongeveer dus een lange zit maar zeker weer de moeite waard en we hebben er nu al zin in! Morgenvroeg dit prachtige chalet dus weer verlaten! Voor straks welterusten, tot morgen en veel lieve groetjes van ons drietjes doei doei XXX

1. Ad en Corry van Houtum:
    5 juni 2022
    Thea jij kan prachtig schrijven. We genieten ervan.

Ad en Corry
  2. Marloes:
    5 juni 2022
    Sanne,
    dank je wel voor jouw stukje van het reisverhaal. Ik ben benieuwd naar het resultaat van de diamond painting.