Zondag 29 mei van Wanderup ( Duitsland) naar Hirtshals in Denemarken

29 mei 2022 - Hirtshals, Denemarken

Hallo allemaal

Na een prima ontbijt vanmorgen rond 09.00 uur alweer vertrokken richting Hirtshals waar we overnachten in een B&B. Op de weg was het rustig en heerlijk rijden! Mooie wegen in een heuvelachtige en mooie groene omgeving! In de auto volop Nederlandstalige muziek gedraaid en we zongen uit volle borst mee met Jan Smit, André Hazes, Marco Borsato, Nick en Simon etc. ( had Thieu nog op een USB stick )  Sanne maakte hier meteen een wedstrijd van! We moesten raden wie het liedje zong en natuurlijk won Sanne dit met glans haha Geregeld gestopt om even de benen te strekken, wat te eten en natuurlijk tegelijk een plaspauze! Mooie parkeerplaatsen volop inclusief toiletten en bankjes om even te picknicken! Ook was het prima zonnig weer vandaag, ongeveer 19/20 graden dus heerlijk!

Om ongeveer 14.30 al op de plaats van bestemming, erg vriendelijke eigenaar van de B&B, hij dacht dat er een ouder echtpaar zou komen ( begreep hij van het reisbureau ) maar hij vond ons er nog zo jong uitzien, ja ja echt waar!! Mooie familiekamer, goede bedden maar groot nadeel: toilet is boven! Dat wordt dus weinig drinken vanavond!

Richting de havens gelopen waar de grote ferry’s liggen maar dat bleek toch iets te ver dus maar weer omgedraaid en terug gelopen via het strand en de zee! Het was echt schitterend weer en natuurlijk waren er een aantal terrasjes die uitnodigend naar ons riepen! Heerlijk buiten bij de haven lekkere Fish en chips gegeten en nog een stukje over het strand gelopen. Even pauze gehouden op de kamer en vanavond nogmaals een rondje gelopen door de duinen waar een mooi wandelpad loopt! Ook kwamen we langs een camping vol campers, waarschijnlijk gaan die morgen ook allemaal op de boot voor een oversteek!

Het is nu 21.00 uur, Sanne ligt alweer heerlijk te slapen, Thieu kijkt een film en ik heb weer een mooi boek op mijn E- reader. Morgen om 08.00 uur ontbijt en op tijd richting de boot. Om 12.15 uur varen we naar Kristiansand in Noorwegen waar onze echte droomreis gaat beginnen. Voor nu weer welterusten en tot morgen. Liefs en groetjes doei doei XXX

1. Angelien:
    29 mei 2022
    Mooie foto’s, geniet maar lekker jullie hebben het verdiend
  2. Sophie en Fred:
    29 mei 2022
    Alsof ik je hoor praten, zo leuk geschreven!
    😘