Maandag 27 juni 400 km. van Rotenburg naar Veldhoven

27 juni 2022 - Veldhoven, Nederland

Hallo lieve allemaal, we zijn weer thuis in Veldhoven maar ik zal weer vooraan beginnen! Vannacht slecht geslapen, erg warm en veel herrie buiten en/ of op de kamers naast ons! We waren alledrie al vroeg wakker en zaten om 08.00 uur aan een prima ontbijt! Om 09.00 uur zaten we al in de auto voor de laatste rit van 400 km. Het was superdruk op de weg vooral rondom de grote steden, geregeld weg werkzaamheden  dus constant alert blijven en goed opletten! Wat een verschil met Noorwegen! Als je daar 4 auto’s voor je hebt is het al “ druk”maar desondanks zijn we zonder echte file’s naar huis kunnen rijden! Wij hadden het geluk dat we op de A 67 aan de goede kant reden want richting Venlo stond het kilometers helemaal dicht door een weg blokkade van de boeren! Vreselijk voor die mensen die daar uren moeten staan wachten, je zult maar naar het ziekenhuis onderweg zijn of naar het vliegveld in Düsseldorf of met kleine kinderen in de auto zonder eten of drinken, verschrikkelijk!! Gelukkig had Martijn ons gisteren hierover ingelicht en hij stuurde ons geregeld berichtjes waar de blokkade ‘s waren. Om 14.00 uur waren we weer thuis, de auto weer leeg gehaald, de helft kan zo ongebruikt de kast weer in en natuurlijk nog tig wasmachines draaien maar morgen is er weer een dag! Met ons drietjes uit eten geweest bij diner café de Kempen en daarna Sanne weer terug gebracht naar Berg 96 waar iedereen haar super enthousiast begroette, zo lief om te zien, we zullen haar weer erg missen!

Wat een schitterende reis hebben we gemaakt en we hebben elke dag ontzettend genoten! Deze reis stond al jaren op mijn Bucket list en wat was het geweldig mooi allemaal en wat is het gelukkig ook allemaal goed gegaan! 6.500 km. hebben we gereden waarvan 4.500 duizend door Noorwegen! Ontelbare watervallen, schitterende bergen, blauwe meren waar de zon in schitterde, sneeuw op vlaktes en op de bergen, prachtige vergezichten waar je nooit op uitgekeken raakt, 296 tunnels heeft Sanne geteld, 4 grote overtochten en tig kleine veerboten, 19 verschillende slaap adressen in 30 dagen van villa’s tot minihuisjes, 3 dagen regen van de 30 dagen dus we hebben ontzettend geboft! Trots op Thieu die mij 4.500 km. door Noorwegen heeft gereden door elk weggetje wat ik maar wilde zonder te mopperen en trots op Sanne die 30 dagen met ons is mee gereisd zonder ook maar 1 keer te klagen en zich altijd prima vermaakte! Diamond painting van duizenden stukjes, 3 sjaals heeft ze gemaakt, stenen gezocht om thuis te schilderen, tunnels geteld en kleurplaten gemaakt! Vooral watervallen vond ze prachtig! Ze vond het elke dag weer spannend waar we gingen slapen! De laatste week wilde ze toch wel graag weer naar huis maar ze heeft het zo super gedaan! Jullie allemaal heel erg bedankt voor het meereizen en de lieve en leuke reacties, dat is steeds zo gezellig om te lezen! Fijn dat jullie het leuk vonden! Een van mijn lijfspreuken: geniet wat je kunt genieten en als het mogelijk is, doe het NU! Wat altijd op mijn bucketlist zal blijven staan is het geluk van onze kinderen en kleinkinderen en dat ook zij zoveel mogelijk zullen blijven genieten van de mooie dingen die er zijn! Dit weekend komen de kinderen en kleinkinderen hier en ook daar genieten we ontzettend van! Er is ook heel wat te vieren, Bas was jarig, Sylvan en Jelmer zijn geslaagd en natuurlijk Vaderdag niet te vergeten! Ook jullie allemaal wensen we alle geluk toe en iedereen die belangrijk voor ons is en blijf vooral gezond allemaal! Tot volgend jaar, heel veel liefs en dikke knuffels voor jullie allemaal en nogmaals bedankt voor het gezellige meereizen, doei doei XXX

1. Sophie en Fred:
    28 juni 2022
    Lieve Thea, Thieu en Sanne,
    Wát een prachtige reis was het. Het verslag en de foto's hebben ons zéker geinspireerd.
    We hebben jullie verslagen met veel plezier gelezen - het was alsof jullie het hier persoonlijk zaten te vertellenen - en ook van de prachtige foto's genoten! Wat een geweldig mooi land is het toch !
    Maar ook fijn dat jullie nu weer gezond en veilig thuis zijn. We zitten elkaar snel 😘😘😘💕
  2. Marco en ellen:
    28 juni 2022
    heerlijk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad,wij hebben alles met veel plezier kunnen volgen