Dinsdag 14 juni, regendag in Nesna

14 juni 2022 - Nesna, Noorwegen

Hallo allemaal, zoals voorspeld regende het vandaag bijna de hele dag dus maar lekker uitgeslapen en op ons gemak ontbeten! Omdat ik nog een tas was had zijn we op zoek gegaan naar een wasmachine op de camping! Er was een hele mooie grote ruimte met een tafel en 6 stoelen, een heel groot keukenblok waar je kon koken en daarnaast een aparte ruimte met wasmachines en een droger. Hier dus maar meteen gebruik van gemaakt. Er zaten enkele mensen uit Canada waar we even mee gesproken hebben. Ze maakten een rondreis door Noorwegen met de fiets!!! Daarna nog via Denemarken, Duitsland en ook nog naar Nederland! Meestal sliepen ze in een tentje in de natuur maar ivm het slechte weer hadden ze hier iets gehuurd en konden ze ook gebruik maken van deze mooie ruimte!
wij zijn even over de camping gelopen naar de haven tussen de buitjes door en nog even naar het dorpje Nesna gereden maar dat was een supermarkt en een kerkje en dan was je er alweer doorheen! Het had ook geen nut om rond te gaan rijden want alles was gehuld in grijze wolken! Toch was het wel een relaxte dag en vooral Thieu vond het heerlijk om eens niets te doen. Sanne heeft veel gediamond painting, de musical van mama Mia gekeken en een film van Anne Frank en dagelijks houdt ze GTST bij dus ze heeft zich helemaal niet verveeld! Mieke, ik ben aan jouw spannende boek begonnen, een thriller die zich in Noorwegen afspeelt dus erg toepasselijk en hartstikke spannend! Verder vanavond boerenkool met worst gegeten, hoe Hollands kun je het maken maar heel toepasselijk met dit weer! Morgen een lange reis naar Bodo met 2 veerboten die hopelijk gewoon varen zonder spannende onderbrekingen!! Hier hangen nog steeds grijze wolken voor de bergen maar het schijnt beter te worden de komende dagen dus daar hopen we maar op dus duimen allemaal! Wij duiken er vroeg in, morgen bijna 300 km.rijden dus we gaan op tijd weg morgenvroeg. Welterusten allemaal, liefs en groetjes en tot morgen weer doei doei XXX

1. Mart Gerwen:
    14 juni 2022
    Hoi . Leuk om een spannend boek wat zich afspeelt in Noorwegen te lezen ,als je daar verblijft. Ik hoop dat het weer morgen beter is. Groetjes