Dinsdag 31 mei, rustdag in Amli.

31 mei 2022 - Åmli, Noorwegen

Hallo allemaal

Vanmorgen al vroeg wakker, op ons gemak ontbeten en een heerlijke rustdag voor de boeg! Sanne begon al meteen met haar diamond painting waar ze vandaag veel aan gewerkt heeft. De eigenaar van onze “ hytter “ zoals dat hier heet kwam langs en maakte gezellig even een praatje. Er lagen bootjes en kano’s die we allemaal mochten gebruiken. Dat liet Thieu zich natuurlijk geen twee keer zeggen en ook Sanne had wel zin in een kano tochtje op het meertje voor ons huisje! Het was prachtig en zonnig weer en ik kon alles vanaf een bankje aan het water leuk bekijken! Daarna nog heerlijk bij het meertje gezeten tot het toch wel wat frisjes begon te waaien. Vanmiddag naar een supermarkt in Amli gereden en inkopen gedaan voor 2 dagen! Gewoon maar weer eens een gezonde Hollandse pot en wat fruit ingeslagen want dat was helemaal op! Bij de supermarkt een lekker ijsje gehaald en Thieu kon intussen alle mails, appjes etc binnenhalen en foto’s versturen omdat we in de supermarkt eindelijk netwerk hadden!! Nog heel even buiten gezeten en Sanne heeft mooie stenen gezocht om te beschilderen maar het begon helaas toch een beetje te regenen! Lekker binnen gelezen en geluierd, eten gekookt en na het eten en na de regen nog een stukje gewandeld hier in het bos! Het is erg zacht weer en je kunt eigenlijk zonder jas buiten lopen!

Morgen na het ontbijt huisje weer netjes achterlaten en dan gaan we richting het Røldal, ongeveer 225 km tot de volgende camping. Het lijkt niet veel maar met 50/60 km per uur of nog minder ben je toch altijd weer wat uurtjes onderweg maar dat is juist waar we zo van genieten!! Ik heb de route nog een keertje helemaal doorgelezen en de bijzonderheden die we onderweg tegenkomen opgeschreven!

We zijn benieuwd wat voor moois we morgen weer tegen komen!

Liefs van ons en tot morgen weer, doei doei XXX

1. Sophie en Fred:
    1 juni 2022
    Mooi gebied zo te zien. Zitten jullie op een camping of in een aparte / afgelegen hytte?
    Grtz S@F
  2. Thieu:
    1 juni 2022
    Hoi hoi de eerste overnachtingen waren in de rimboe, maar 3 “ hytter” die je nooit zou kunnen vinden! Nu zitten we op een camping, blijft elke dag een verrassing want we weten niet waar we steeds terecht komen, blijft spannend! Meestal toch wel een camping denk ik, de een wat groter dan de ander maar we laten ons verrassen! Doeiiii XXX